residents de vic
17-04-2007, 07:31 PM
Mensaje: #1
|
|||
|
|||
RE:
quines son les noves residents que han triat hospital geeral de vic? les residents grans estem intrigades, encara no hem parlat amb ningu!!!!
poseu-vos en cotacte!!! i enhorabona!!!!!!!!!!!!moltes felicitats |
|||
18-04-2007, 02:54 PM
Mensaje: #2
|
|||
|
|||
RE:
hola soc jessica, i aquest any vindre a fer la residencia al gral de vic. Tin 29 anys i visc a Palleja (tinc 80 km fins l´hospital) estic molt ilusionada perque he lluitat molt per estudiar per llevadora, encara que se que serà un mica dur perquè he de fer un munt de km y a més tin una nena de 2 anys.
|
|||
18-04-2007, 07:16 PM
Mensaje: #3
|
|||
|
|||
RE:
enhoraboooonnaaaaa
no apssa res, si ja has passat aquest examen tot esta xupat. moltisimes felicitats, estaras molt be a vic, nosaltres que acabem ara estem super contntes. si que a la residencia hi ha coses dures, no et regalen res, pero traquila, al meu grup venia una noia de girona que te 3 fills i nena ho ha portat super be, aquestqa es una crack, les teces companys que apartir de maig seran llirs grans com en diem nosaltres 2 son de fora i 1 d'aki i es clar quan ets de fora poder les coses son una mica difernets, pero la meva promocio que totes som d'aki ens ho em passat pipa i a vic s'pren moltissim be un peto molt gran i si necessites alguna cosa ja ho saps: el meu mail: <a href="mailto:angelsbonet@gmail.com" target="_new">angelsbonet@gmail.com</a> be un petnas i si no tens pen ja te'n pots comprar un perque per fer el llir es indispensable, jajejejejejjej petonas deuuuuuu |
|||
« Tema previo | Tema siguiente »
|
Usuario(s) navegando en este tema:
2 invitado(s)
2 invitado(s)
Volver arribaVolver al contenido