Enviar respuesta 
 
Calificación:
  • 0 votos - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
residents de vic
17-04-2007, 07:31 PM
Mensaje: #1
RE:
quines son les noves residents que han triat hospital geeral de vic? les residents grans estem intrigades, encara no hem parlat amb ningu!!!!
poseu-vos en cotacte!!!

i enhorabona!!!!!!!!!!!!moltes felicitats
Encuentra todos sus mensajes
Cita este mensaje en tu respuesta
18-04-2007, 02:54 PM
Mensaje: #2
RE:
hola soc jessica, i aquest any vindre a fer la residencia al gral de vic. Tin 29 anys i visc a Palleja (tinc 80 km fins l´hospital) estic molt ilusionada perque he lluitat molt per estudiar per llevadora, encara que se que serà un mica dur perquè he de fer un munt de km y a més tin una nena de 2 anys.
Encuentra todos sus mensajes
Cita este mensaje en tu respuesta
18-04-2007, 07:16 PM
Mensaje: #3
RE:
enhoraboooonnaaaaa

no apssa res, si ja has passat aquest examen tot esta xupat.

moltisimes felicitats, estaras molt be a vic, nosaltres que acabem ara estem super contntes.

si que a la residencia hi ha coses dures, no et regalen res, pero traquila, al meu grup venia una noia de girona que te 3 fills i nena ho ha portat super be, aquestqa es una crack, les teces companys que apartir de maig seran llirs grans com en diem nosaltres 2 son de fora i 1 d'aki i es clar quan ets de fora poder les coses son una mica difernets, pero la meva promocio que totes som d'aki ens ho em passat pipa i a vic s'pren moltissim

be un peto molt gran i si necessites alguna cosa ja ho saps:

el meu mail: <a href="mailto:angelsbonet@gmail.com" target="_new">angelsbonet@gmail.com</a>

be un petnas i si no tens pen ja te'n pots comprar un perque per fer el llir es indispensable, jajejejejejjej


petonas

deuuuuuu
Encuentra todos sus mensajes
Cita este mensaje en tu respuesta
Enviar respuesta 


Salto de foro:


Usuario(s) navegando en este tema:
1 invitado(s)

Volver arribaVolver al contenido